Klantenservice

Verzending

Als alle artikelen die u besteld heeft status “op voorraad” hebben en u heeft uw bestelling op werkdagen voor 16.00 uur afgerond dan kunnen wij deze 99,9% van de tijd dezelfde dag nog verzenden. Wij verzenden vanuit Nederland met DHL dit betekent dat over het algemeen het pakket de volgende dag bezorgd wordt. Door extreme drukte bijvoorbeeld rond de feestdagen kan hier heel soms een vertraging in ontstaan.

U ontvangt zodra uw artikelen verzonden zijn rond 19.00 uur van ons een email met daarin uw persoonlijke track & trace code. Met deze code kunt u via de Mijn DHL app uw bezorgvoorkeuren nog aanpassen

Als u een artikel heeft besteld wat wij niet op voorraad hebben maar een levertijd heeft van 3-4 weken doen wij ons best dit zo spoedig mogelijk naar u te verzenden.* Het artikel wordt bij onze leverancier besteld en zodra wij dit op voorraad hebben direct naar u verzonden. U ontvangt zodra het pakket onderweg is een track en trace code.

Let op! Wij verzenden bestellingen altijd als één pakket. Heeft u dus zowel voorraad artikelen als artikelen met een levertijd besteld dan wordt het pas verzonden als uw bestelling compleet is.

*Normaliter hebben wij deze artikelen binnen twee weken in huis. Door internationale ransportproblemen kan het momenteel voorkomen dat dit vertraagd wordt. Uiteraard houden wij u dan op de hoogte.

  • Vanaf een orderbedrag van € 75,- rekenen wij geen bezorgkosten.
  • Voor orders tussen de € 25,- en € 75,- rekenen wij € 5,95 bezorgkosten
  • Voor extra grote of zware artikelen is er een verzendtoeslag. Is het artikel langer dan 80 cm € 3,95 extra, langer dan 150 cm € 35,- totale verzendkosten, zwaarder dan 20 kg € 3,95 extra , zwaarder dan 31,5 kilo € 35,- totale verzendkosten.

123MARITIEM verstuurd alle zendingen met DHL. U kunt kiezen of u uw pakket thuis, op het werk of bij een van de vele DHL servicepoints laat bezorgen. U ontvangt van ons op de dag van verzenden ‘s avonds uw persoonlijke track & trace code.

Wij versturen de artikelen altijd als een pakket, 123MARITIEM heeft duurzaamheid net als elke watersporter hoog in het vaandel staan.

Nee, helaas is dit bij ons niet mogelijk. Wij versturen uw bestelling graag naar elk adres of een DHL servicepoint in Nederland of België. Wilt u uw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neemt u dan contact met onze klantenservice op.

Ja. Wij versturen uw pakket zo snel mogelijk. Zodra u de track & trace code heeft ontvangen kunt u via de Mijn DHL app uw bezorgmoment nog aanpassen.

Als u niet thuis bent zal de bezorger proberen het pakket bij uw buren af te leveren. U vindt dan een bericht hiervan in de brievenbus. In verband met grote drukte wordt het pakket indien het niet afgeleverd kan worden naar het dichtstbijzijnde DHL servicepoint gestuurd.

Weet u vooraf al dat u niet thuis bent? Dan kunt u met uw track & trace code het bezorgmoment aanpassen via de Mijn DHL app

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
U vindt deze in de verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer ook uw postcode.

3. De brievenbus
Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heeft u de dag na de oorspronkelijke bezorgdag uw pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op:

Dat gaan we zo snel mogelijk voor je oplossen! Stuur een foto van de beschadigde artikelen met een korte omschrijving samen met je ordernummer naar retouren@123maritiem.nl

U ontvangt van ons dan een retourlabel waarmee u de beschadigde artikelen kosteloos kunt retourneren. Wij zenden u direct een nieuw artikel toe.

Oeps, dan is er iets fout gegaan in ons magazijn. Wij doen natuurlijk ons uiterste best om uw complete bestelling te verzenden maar helaas maken ook wij wel eens een foutje. Stuur een mail naar onze klantenservice met daarin het ordernummer en de ontbrekende artikelen. Wij sturen deze dan zo snel mogelijk uw kant op.

Bestellen

Plaats je producten in de digitale winkelmand door op de oranje button “in winkelwagen” te klikken. Je kunt altijd terug naar de shop om meer artikelen toe te voegen. Door rechtsboven op het winkelwagentje te klikken kun je altijd artikelen toevoegen of verwijderen. Als je doorgaat naar afrekenen kun je als je al een account hebt extra snel afrekenen. Geen account? geen probleem dan kun je ook gewoon bestellen, dan hebben we nog wel je gegevens nodig voor verzending.

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je je bestelling binnen 14 dagen altijd retour sturen. Wij storten het aankoopbedrag dan terug zodra het product weer in ons magazijn is.

Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt wordt deze direct verwerkt in ons magazijn. Wij kunnen uw bezorgadres dan helaas niet meer aanpassen.

Als u de Mijn DHL app download kunt u na ontvangst van uw persoonlijke track & trace code, uw afleveropties nog wijzigen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen voor een ander adres of een ander aflevermoment. Dit kan zelfs nog als uw pakket al met de bezorger onderweg is.

Komt u er niet uit? Of kunt u het product wat u zoekt niet vinden? Wij helpen u graag. U kunt onze klantenservice bereiken via chat, mail of bel 085-0041703

Wij doen ons uiterste best om onze voorraadstatus up to date te houden. Helaas kan het een enkele keer gebeuren dat deze niet klopt. Bijvoorbeeld als u meerdere dezelfde artikelen besteld.

Heeft u een artikel besteld met status op voorraad wat wij niet direct kunnen leveren? Dan nemen wij direct contact met u op en kunt u indien gewenst uw bestelling kosteloos annuleren. Anders doen wij ons best dit artikel alsnog zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Heeft een artikel 2-3 weken levertijd? Dan bestellen wij dit voor u bij onze leverancier en heeft u het artikel binnen 3 weken in huis. Door de Brexit en Corona kan deze bestelling vertraging oplopen. Uiteraard informeren wij u dan over de status.

Is een artikel uitverkocht dan kunnen wij dit helaas tijdelijk niet meer leveren.

Voor een aantal artikelen hanteren wij een minimale bestelhoeveelheid. U ziet dit altijd terug wanneer u het artikel wilt toevoegen aan uw winkelmand. Wilt u bijvoorbeeld een lijn op maat bestellen? Dan is de minimale lengte 5 meter. Komt u er niet uit? Wij helpen u graag. Neem contact met ons op via chat, mail of bel 085-0041703

Een telefoonnummer is alleen nodig wanneer u wilt betalen met creditcard. Dat is een eis voor onze veilige betaalomgeving. Wij zullen uw telefoonnummer nooit voor andere doeleinden gebruiken.

Sorry! Wij doen ons best om al onze klanten tevreden te houden. Klanttevredenheid vinden wij bij 123MARITIEM heel belangrijk. Hebben wij toch de plank misgeslagen? Stuur een email naar klantenservice@123maritiem.nl of bel ons op 085-0041703 en dan gaan wij er alles aan doen om u te helpen.

Betalen

Ja. Onze hele website en dus ook onze betaalomgeving bevinden zich in een beveiligde internetomgeving. Op deze manier kunnen anderen niet stiekem mee kijken. Je herkent dit aan het slotje boven in balk van je browser. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding.  Onze betaalomgeving is in samenwerking met Mollie Payments.

In onze online beveiligde omgeving kun je betalen met de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Paypal
  • Creditcard

Uw factuur wordt per email aan u verzonden zodra uw bestelling ons magazijn verlaten heeft.

Wilt u uw factuur later terugvinden? Dat kan als u inlogt op uw account kunt u onder bestellingen al uw bestellingen bekijken en hier tevens de factuur downloaden.

Het bankrekeningnummer van 123MARITIEM is NL71 BUNQ 2042 2893 61

Als u via onze online omgeving heeft betaald zult u in uw online bankomgeving een betaling zien aan “123maritiem.nl via Mollie”

Ja, als u betaald met uw creditcard. Wanneer u een bestelling plaatst, wordt het bedrag op uw creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaald u dus achteraf en zijn uw aankopen ook verzekerd.

U kunt bij 123MARITIEM niet betalen met Klarna of Afterpay.

 

Zodra de door u geretourneerde artikelen door ons ontvangen en gecontroleerd zijn storten wij het aankoopbedrag direct aan u retour. De retourbetaling vindt net als de betaling plaats via Mollie, zo staat het een dag later weer op uw rekening.

Retouren

Ja, u kunt uw bestelling deels of geheel retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. U kunt uw retour aanmelden door het ordernummer en de betreffende artikelen voorzien van de reden van retour mail en naar retouren@123maritiem.nl

Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd dan ontvangt u van ons een retourlabel zodat u de artikelen kosteloos kunt retourneren.

Wilt u het artikel retour sturen omdat u zich bedacht heeft? Dat mag natuurlijk, de retourkosten zijn dan wel voor uw eigen rekening. Zorg dat het artikel onbeschadigd en in de onbeschadigde originele verpakking verzonden wordt. U ontvangt de retourgegevens na het aanmelden van uw retour per email. Zodra de artikelen ontvangen en gecontroleerd zijn ontvangt u het aankoopbedrag zonder verzendkosten retour gestort.

Retourzendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Helaas kunnen wij op maat gemaakte artikelen niet retour nemen. Denk hierbij aan een op maat afgesneden lijn, of een staalkabel met gewalste terminals. Alle standaardartikelen kunt u uiteraard wel retour sturen.

Gebruik een stevige doos, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Wij kunnen u alleen het volledige bedrag retour storten als het artikel in onbeschadigde staat bij ons retour komt.

 

U kunt de status volgen via de track & trace die u bij uw verzendbevestiging ontvangt.

Het kan voorkomen dat uw retour volgens de track & trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we uw retour in behandeling nemen.

Klachten

Wat vervelend, stuurt u onze klantenservice een email met; uw ordernummer, een omschrijving van de klacht en eventueel een foto ter verduidelijking. Wij gaan dan zo snel mogelijk kijken hoe wij dit voor u kunnen oplossen.

Is uw artikel defect?

  • Ja mijn artikel is defect of beschadigd aangekomen

Dan kunt u email sturen naar retouren@123maritiem.nl, vermeld uw ordernummer, een omschrijving van het defect of de beschadiging en een foto. Wij sturen u dan zo snel mogelijk, kosteloos een vervangend artikel.

  • Mijn artikel is beschadigd na gebruik

U mag van onze producten verwachten dat deze met normaal gebruik een redelijke termijn meegaan. Deze termijn is ter inschatting aan 123MARITIEM. Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk dus wij zullen ons uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Stuurt u onze klantenservice een email. Zij gaan dan een passende oplossing voor u vinden.

De waardering van www.123maritiem.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 161 reviews.