Garantie 

Is uw artikel defect?

  • Ja mijn artikel is defect of beschadigd aangekomen.

Dan kunt u email sturen naar retouren@123maritiem.nl, vermeld uw ordernummer, een omschrijving van het defect of de beschadiging en een foto. Wij sturen u dan zo snel mogelijk, kosteloos een vervangend artikel.

  • Mijn artikel is beschadigd na gebruik

U mag van onze producten verwachten dat deze met normaal gebruik een redelijke termijn meegaan. Deze termijn is ter inschatting aan 123MARITIEM. Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk dus wij zullen ons uiterste best doen om dit voor u op te lossen. Stuurt u onze klantenservice een email. Zij gaan dan een passende oplossing voor u vinden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@123maritiem.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

De waardering van www.123maritiem.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.3/10 gebaseerd op 162 reviews.